• (Android) Tiles Hop: EDM Rush! کد تقلب کلیدهای بیشتر

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کد تقلب کلیدهای بیشتر ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tiles Hop: EDM Rush! 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    کسی نمیتونه 5 ستاره بگیرم از این بازی خیلی خوشحال بودم

    بازی خوبیه ولی خیلی خیلی تبلیغات داره من برای همین میخوامش پاک کنم

    West Gunfighter Hərəkət ujmj

    بازی اندروید Tiles Hop - چارخونه

    Android کار می کند.

    سلام بازی خوبیه ولی میشه بگین چجوری باید آهنگای خود گوشیو بذاریم و بازی کنیم؟؟

    انتخاب خوبی از آهنگ‌ها، گیم‌پلی دشوار که سخت نیست، اما گاهی به اندازه‌ای چالش برانگیز است که باعث می‌شود آن را کنار بگذارید و استراحت کنید. نقطه ضعف بزرگ تبلیغات است. بعد از هر بازی و برای باز کردن قفل آهنگ ها. گزینه ای برای تماشای یکی و بدون تبلیغات برای یک ساعت یا بیشتر یا پرداخت 1 یا 2 دلار برای خلاص شدن از شر آنها، باعث می شود من خیلی بیشتر بازی کنم. من زود از آنها خسته می شوم و سراغ چیز دیگری می روم. زمانی که حوصله‌تان سر می‌رود یا جایی منتظر هستید، ۱۰ دقیقه صبر کنید.

    EDM Rush می توانید انواع مختلف موسیقی را اجرا کنید ، از آهنگ های زیبای پیانو ، گیتار گرفته تا هر نوع شاهکار موسیقی دیگر. بازی


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :